Дана 19. новембра 2015. године, ученици осмог разреда са наставницом Свјетланом Марић и педагогом Зораном Мршићем, посјетили су Бањалучку пивару. Ту су се упознали са процесом производње пива, од сировине до готовог производа.

12

Ученици су упознати са све четири фазе производног процеса: од варионице, гдје се одвија најзначајнији дио процеса у производњи пива, преко ферментације и филтрације па све до пунионице, гдје се добија готов производ.

67

5

d

 

 

 

 

Послије посјете производном погону пиваре, ученике су домаћини угостили у свом ресторану уз освјежење, сок и сендвиче и подјелу пригодних поклона. Љубазни домаћини, ПР менаџер, Милка Станивуковић и технолог Дарио, потрудили су се да све лијепо објасне и да боравак у овој фабрици буде занимљив и користан.

4

У оквиру овог излета у Бањалуку посјећен је и Музеј Републике Српске и том приликом ученици су погледали сталне изложбене поставке (археолошку, историјску, природњачку, етнолошку, историје умјетности и изложбу о логору Јасеновац) и тематску изложбу о граду Бањалуци са старих разгледница. Виши кустос, Наташа Ного, је на занимљив начин ученицима показала експонате и презентовала изложбене поставке. Највеће интересовање ученика је привукла природњачка збирка.

muzej

Лијеп дан искоришћен је и за кратку шетњу Господском улицом и фотографисање испред Храма Христа Спаситеља, гдје су ученици имали прилику да погледају  документарно-фактографску изложбу „Опомена“ о страдању Срба у рату 1991-1995. године.

izlet

Овим излетом су у потпуности испуњени и реализовани постављени циљеви и задаци и то:

  • Савлађивање и усвајање дијела наставног програма непосредним упознавањем појава и процеса у природној и друштвеној средини
  • Стицање нових сазнања
  • Упознавање са током производног процеса у фабрици, од прераде сировине до готовог производа
  • Упознавање са одређеним занимањима везаним за производни процес у фабрици
  • Упознавање привредних достигнућа
  • Упознавање културног насљеђа
  • Развијање позитивног односа према националним, културним и умјетничким вриједностима
  • Изграђивање културних и естетских навика
  • Развијање позитивних социјалних односа међу ученицима и наставницима